Thursday, 3 August 2017

Testimoni Basic H Shaklee

Assalamualaikum wbt,


Ada tak kuali kat dapur korang macam ni? Hihi

Mak mertua datang, tak tahu nak sorok kat mana.😝 kak wawa lew tewww.

Fungsi Basic H Shaklee

Assalamualaikum wbt,


1. Mencuci dan membersihkan sayur-sayuran dan buah-buahan daripada racun dan bahan kimia.  Caranya: Isikan air ke dalam besen dan masukkan 5 titik Basic H. Biarkan selama 5-10 minit.

Tips Lunas Hutang Dengan Cepat

Tips Lunas Hutang Dengan Cepat
====
Assalamualaikum & morning,
Ramai sebenarnya terbelenggu dengan masalah hutang. Bukan hanya yang dah berkerjaya, malah pelajar-pelajar sekarang pun sudah terbelenggu dengan hutang. Belum pun habis study, terpaksa belajar dengan berhutang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...