Tuesday, 1 August 2017

Promo Merdeka Shaklee Khas untuk Ahli Baru Berdaftar

Assalamualaikum wbt,

Entry ini khas untuk anda bakal-bakal ahli  mahupun bakal-bakal agen shaklee yang sah.

Purchase with purchase maksudnya, belian dengan belian.

Setiap belian 100uv , anda layak untuk beli :

1. Vitamin C dengan harga RM60 sahaja.

ATAU

2. Shaklee shaker warna orange dengan harga RM18 sahaja.

ATAU

3. Vitamin C & shaker orange dengan harga RM78 sahaja.

Zon Bebas Cukai Tasik Kenyir Kuala Terengganu Di Buka 1 Ogos 2017

Assalamualaikum wbt,

Untung sangat orang Terengganu, terutamanya Wawa.😄

Orang yang suka beli coklat, pinggan mangkuk, perfume yang mahal2 tapi nak harga bebas cukai. Boleh laa datang sana, tak payah lagi pergi Langkawi. Khannn. Hihi

Jom Pakat g Duty Free Kenyir..
Esok 1 Ogos 2017 Pelancarannya

Majlis Pelancaran Jualan Zon Bebas Cukai Tasik Kenyir
- Tarikh: 1 Ogos 2017 (Selasa)
- Masa: 9.30 pagi 
- Tempat: Pengkalan Sungai Gawi
- Dirasmikan Oleh MB Trg

Vivix untuk Wanita Berkerjaya Super Busy

Assalamualaikum wbt,

Kita dah kurang masa untuk bercantik2 depan suami. 

Tambah-tambah kerja macam kak wawa, keluar jam 6 pagi, balik jam 7 malam. Sampai-sampai rumah sebolehnya nak semua benda terus siap.

Makan terhidang, air ready siap. Namunnnnn, hanya anganan kosong je laa. Khann?😄

Balik rumah, siap-siap masak untuk suami. Yang ada anak, kocoh-kocoh layan anak. Mana ada masa untuk diri sendiri.

Orang kata nak mata cantik, kena potong timun tepek atas mata.

Nak cantik kulit, kena blend tomato dan tempek kat muka.

Nak lembut kulit, sapu scrub diseluruh badan.

Nak hilang letih, pergilah spa.

Arghhhh, semua nak buat untuk cantik2 tu kan. Siapa yang tak nak cantik.

Tapiiiii, masa membataskan kita.😳

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...